Vaijerin ohjautuvuutta parannettiin hitsaamalla rulliin 12mm pyörötangot reunoille.
Sami ja Jesse oikaisivat tukirullat tunkkaamalla ja vahvistivat kiinnityksiä hitsaamalla niihin tukilaput.
Peräkärryyn uusittiin pyörän laakerit, etuvalot ja tukijalka.
Hitsattavat ja korjattavat laitteen pitää tukea pukeilla huolellisesti, jotta alle saa mennä työskentelemään.

Vaiherikoukkuja siirrettiin taaksepäin, koska vaihtolavalaite on vetänyt vaijereiden päät rikki, koska veto on loppuvaiheessa tullut sivusta päin. Koukut kiinnitetään kolmella M16 koneruuvilla.
KOukut hepattiin ekaks kiinni, jonka jälkeen reikien poraus oikeille kohdin on helppoa. Porauksessa tulee huomioda, että se tehdään vaiheittain isontamalla poraa pikkuhiljaa.
Tukijalka ei mennyt työntämällä kuljetusasentoon, jolloin letkuja piti löysyttää ja kääntää parempaan asentoon.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti